Totalul afișărilor de pagină

27 ian. 2011

DOAR....


sunt strapuns in cercuri, strans in lanturi de otel
si ochiul meu a incetat sa creada-n stropul de inconstient
scurs intr-o frantura de secunda din imens de cer
spre lumea ta prea simpla
ne ingustam in orizont verbal si cerem indurare pentru un prea scurt raspuns
a unui univers orizontal ce-si plange inconsistenta
sub pleoapa-ti tremuranda….

Un comentariu:

  1. Mai nu stiu ce faceti voi dar eu frec menta la greu. Am timp liber berechet si atunci ce dracu sa fac? Bantui pe siteuri sa caut slujba ( pentru cei care ma intreba de se slujba si nu job...il bag in masa de acum ca o sa vada el de ce si cum mai incolo)
    O duduita m-a apelat pe pe un site de munca, intilniri si de toate , un fel de alandala de 2 lei dar se posteaza anunturi. Imi zice ca nu vrea nica de la mine doar ca i-am parut mai istet, ca am completat profilul mai sugubat, ca sa stie angajatori cu cine au de a face si care ma angajeaza pe mine pe langa munca prestata, bonus din partea mea si clovnul de serviciu. Are 23 ani si spune ca nicaieri nu gaseste pe net oameni cu iq “mult peste medie”. O contrazic. Ma contrazice. Ma intreaba daca totul e ok pe site. Ii spun ca din punctul meu de vedere totul e ok dar prea multa golaneala si prea multi care isi dau cu parerea fara sa fie intrebati, dar pe toti doare ceva, si e libera exprimare. Ma intreaba in engleza daca sunt dragut. Ii raspund in romaneste ca pentru fiecare exista frumusetea care ii place, nu cea care este data de reviste si modele. Acum imi dau seama ca doar prostia as cataloga-o urata. Hmmm…. Ma intreaba ce studii am (in engleza). Zic, medii (in romaneste). Imi spune ca nu ii place descrierea mea, decat prima parte. Intreb unde incepe si unde se termina prima parte. Nu stie sa-mi spuna, bajbaie ceva despre descrierea mea, ca nu este pentru sa imi caut o slujba serioasa.Descrierea care ma defineste cum ca sunt serios si caut ceva de munca usor si pe bani multi...cum ar fi ideal sa muncesti si un C.V. cu ce mama dracului stiu sa fac mai bine, intre noi fie vorba ..nimic, dar sa taceti din gura si sa nu mai ziceti la nimeni. Ii zic ca e optionala lecturarea profilului meu si al aptitudinilor mele. Ma aproba. Imi zice ca nu eticheteaza fara sa cunoasca persoana ( in engleza). Ii spun ca, ca sa-ti placa sau displaca o carte nu tre sa cunosti musai autorul (in romaneste). Ma aproba. Ma intreba ce zodie sunt (in engleza). Ii raspund, berbec(in romaneste). Ma intreaba daca fiind berbec duc lupte cu mine in interiorul meu cum ca ma bag cu capul inainte fara sa gandesc de multe ori si daca nu imi pare rau uneori pentru ceea ce fac ( in romaneste). Ii spun ca nu imi pare rau de ce fac numai de ce nu fac (in romaneste). Ma intreaba daca nu mi-e greu sa spun ce simt (in engleza). Ii zic ca nu (in romaneste). Ma mai intreaba o data, daca totusi nu mi-e greu sa vorbesc despre ce simt si cum simt (in romaneste). Ii zic ca nu. Ma mai intreaba ce imi place la o femeie(in engleza). Ii spun ca sufletul si mintea deschisa( in romaneste). Apoi am scris repede (in engleza) sa nu ma mai intrebe nimic dupa aia, un cinstit: FUCK OFF. Data urmatoare ma gandesc sa o intreb daca putem sa nu ne mai scriem niciodata, nimic, in orice limba ar vra ea numai sa o intelega.
    Si acum poate ma intrebati ce dracu aberez aici despre pataniile si frustrarile mele, ca si coment la versuri?....poate sunt frustrari poate e ceea ce simt, sincer nu stiu, dar ca sa scrii acele versuri trebuie sa rupi ceva "lanturi de otel", sa vezi "stropul de inconstient", sa iti faci "lumea ta prea simpla" sa nu "ne ingustam in orizont verbal" (fara engleza), pentru ca pleoapa sa iti tremure cind te gindesti ....la EA (in romaneste)....

    RăspundețiȘtergere